Sider

søndag den 22. december 2013

22. decemberaften i Kalenderhuset

Nu er der dej klar til bagning af vanillakranse, mormors ingefærkager og kogning af klejner imorgen (og måske også overmorgen, hvis planerne ikke helt holder ;)). Der er desuden lavet 2 slags havregrynskugler - en alm. og en med marcipan - datteren har trillet løs!

OG så er julegaverne, der skal afleveres imorgen på turen, pakket færdig og står klar i en pose. Legemaden til min nevø og hans nye, næstens jævnaldrende "søster" blev færdig, vasket, tørret og her til aften pakket sammen...


Fyrfadsstagerne fandt jeg forresten i genbrugen (halv pris) forleden. Dem er jeg rigtig glad for! Udover, at de blafrer noget så hyggeligt, så kan man tage glasindsatsen op, når lysene skal tændes.

Der er liiiige et par småting, der skal gøres og så går jeg ellers rimelig tidligt i seng idag. Glæder mig til at nyde kommentarer og blogland i juledagene. Lige nu er jeg "blot" glad for, at jeg har kunnet/kan alt det, jeg har nået til jul i år. Sidste år på denne tid, sad jeg og kunne intet. Og julen kom endda, hyggeligt alligevel ;) Meeeeen det er suverænt at have en finger med i spillet i år :D

6 kommentarer:

  1. Dejligt at du klarer det hele igen, du har godt nok travlt. Pas på dig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lisbeth.

      Hjertelig mellemjulehilsen

      Slet
  2. Smukke ting du har kreeret og ja dejligt at være ovenpå og kunne »husere« ved juletide igen....
    I dag har vi været hos yngstedatteren til jule-banko - i morgen skal vi til vores nabo til jule-tam-tam.....og SÅ er det juleaften.....

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Bente.

      Hjertelig mellemjulehilsen

      Slet
  3. Fantastisk madpakke til de to små.... :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Takker Jette.

      Hjertelig mellemjulehilsen

      Slet

Det glæder mig, at du tager dig tid til at
dele dine tanker om indlægget.
Hjerteligst
Zep