Sider

lørdag den 14. december 2013

14 december i Kalenderhuset

14 dage er nu gået i Kalenderhuset.Imorgen er det derfor tid til at få et overblik - særligt over rengøring og pynt...

Idag derimod, skal vi til fødselsdagsmiddag. Og jeg har derfor forsøgt at få "kreeret" en juledekoration at medbringe. Kurven fandt jeg i genbrugen i efteråret og forelskede mig på stedet. Det er tæt på, at jeg kunne have lyst til at beholde og sætte den foran spejlet i gangen. Men en gave er vel netop også noget, man selv sætter pris på?! Eller hvad...





4 kommentarer:

  1. Lige nøjagtig og jeg er sikker på at modtageren bliver rigtig glad... :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, det gjorde hun. Den blev endda tændt på selve bordet og beundret af selskabet iø.

      Hjerteligst

      Slet
  2. Det er helt sikkert også sådan jeg opererer, når jeg giver gaver. Noget man selv ville elske at modtage! God fest.

    SvarSlet
    Svar
    1. Takker Bente. Det blev en hyggelig aften. Glæder mig over, at du også giver gaver på den måde. Jeg synes efterhånden ofte, at det for mange virker som pligt. Jeg bliver ihvertfald selv glad, når jeg får en gave, der betyder noget for giveren. Og det med at bytte er slet ikke mig. Så egentlig ville jeg ønske, at flere lavede gaver selv... Nå det er vist midnatsfilosofi ;)

      Hjerteligst

      Slet

Det glæder mig, at du tager dig tid til at
dele dine tanker om indlægget.
Hjerteligst
Zep