Sider

mandag den 19. august 2013

"Farveharmoniserede" blomster/sommerfugle...

Ja hvem havde nu lige set den trend komme. Eller trend og trend. Sommerfuglene vælger selvfølgelig selv, hvor de vil snable nektar. Og det har så affødt kommentarer til farvematch på et tidligere foto med Nældens Takvinge i flok på sommerfuglebusken 'Sungold'. Et flot farvematch, som et sted førte til spørgsmålet, med glimt i øjet, om jeg havde skilte til at vise sommerfuglene vej til blomster med de rette farver ;)

Lad os bare sige, at jeg har forbindelserne i orden derude i haven, så ingen sommerfugle flyver til blomster i en "forkert" farve, spøger jeg. Ihvertfald har jeg idag begået et par indfangne øjeblikke, hvor sommerfugl og blomst da vist ikke misklæder hinanden...



Og det gælder også svirrefluer ;)


5 kommentarer:

  1. ... der er sandelig stil over det hos dig :) Dejligt indlæg.

    SvarSlet
  2. Man forstår vel at køre tone-i-tone... ;o)

    SvarSlet
  3. Ja fint skal det være, fniz

    Hjerteligst

    SvarSlet
  4. Takker Lisbeth :D

    Hjerteligst

    SvarSlet

Det glæder mig, at du tager dig tid til at
dele dine tanker om indlægget.
Hjerteligst
Zep