Sider

lørdag den 8. september 2012

Færdig!

Jeg beklager, at der ikke kommer flere og bedre fotos af buketten, som jeg lagde til smugkig fra blomsterværkstedet tidligere idag. Jeg måtte træde til i en akut situation og mistede 1½ time af forberedelserne til afrejse om en god times tid. Men NU har jeg besluttet, at buketten til svigermekanikkens 80 års dag ikke bliver meget bedre (udover at rette blomster lidt på vejen ;)). Blomsterbinder er jeg ikke, men håber den alligevel vil skabe glæde - og den dufter henrivende!

Vender tilbage til kommentarer (på de to foregående indlæg) snarest muligt...


4 kommentarer:

  1. Bliver ikke meget bedre!!! Hmm, det skal den da overhovedet heller ikke. Den er forrygende smuk. Lækre lækre farver, god facon og garanteret bundet med kærlighed :)Et ofte brugt udtryk fra kunder i blomsterbutik er : Det slap du sørme godt fra, det har du vist prøvet før! ;) Smuk smuk :)

    SvarSlet
  2. Kære Zep,

    en eventyrlig smuk havebuket, der udstråler både kærlighed og personlighed. Hvem ville ikke elske at modtage sådan en pragtfuld buket? Jeg ville. Din svigermor er en superheldig mekanik.

    Wow-knus

    SvarSlet
  3. Den er meget yndig den buket. Den vil da blive modtaget med glæde, er jeg sikker på!
    Flot det er den og du kan godt lure mig......i at tro, at du er blomsterbinder.

    SvarSlet
  4. Ih tak, skal I have :D

    Hjerteligst

    SvarSlet

Det glæder mig, at du tager dig tid til at
dele dine tanker om indlægget.
Hjerteligst
Zep