Sider

tirsdag den 8. januar 2013

NU - det nu, der gælder...

Så hvor de spæde skud på Lupinen strakte sig mod solskinnet i lørdags... De tænkte ikke på udsigter til frost  og sne. Fra deres skjul mærkede de varmen og lyset - og de ville frem nu!


Igår fik jeg den befriende besked, at den aggressive kræft, jeg fik mistanke om ved et tilfælde, og fik bortopereret den 11. december, ikke havde spredt sig. Et fantastisk nu! Om 14 dage starter jeg på den omfattende efterbehandling. Men den tid, den sorg eller...?

10 kommentarer:

  1. Kære Zep
    Hvor det glæder mig at høre, at kræften ikke har bredt sig. Pøj pøj med behandlingen.
    Kh
    Lisbeth

    SvarSlet
  2. Det var gode nyheder. Held og lykke med behandlingen.

    SvarSlet
  3. De bedste hilsener herfra. Det var dejlige nyheder og giver dig forhåbentlig mere overskud til det rare i hverdagen.

    SvarSlet
  4. Kære Zep. Hvor er jeg glad for at høre at din kræft ikke havde spredt sig. Pøj pøj fremover.

    SvarSlet
  5. Kære zep sikke dog en dejlig nyhed at få glæder mig meget på dine vegne og håber at efterbehandlingen går som den skal og at du kommer hurtigt ovenpå igen.

    Sender dig en masse god karma og dejlige positive tanker

    SvarSlet
  6. Kære Zep.
    Hvor er det dejligt at høre at kræften ikke havde nået at sprede sig. Det må virkelig have været et dejligt nu med sådan en nyhed.
    Efterbehandlingen er jo et nødvendigt onde, som skal overståes.
    Jeg ønsker dig masser af styrke med at komme igennem den.
    Knus Hanne

    SvarSlet
  7. Hvor er det en herlig udmelding, ikke noget at sige til at både lupinen og du selv stikker hovedet lystigt frem... ;o)

    SvarSlet
  8. Sikke en lettelse, at kræften ikke har bredt sig. Efterbehandlingen skal overståes og så er du forhåbentlig igennem til foråret, hvor du så kan komme ud og nyde haven. God vind med behandlingen.

    SvarSlet
  9. Kære Zep
    Skønt med sådan en glædelig nyhed....så går du mod lysere tider. Krydser for at efterbehandlingen hurtigt er overstået!
    Må masser af positive vinde blæse din vej!

    SvarSlet
  10. Kære Zep.
    Jeg vil anbefale dig at læse en bog, der hedder "kræft er ikke nogen sygdom-det er en overlevelsesmekanisme" af Andreas Moritz. Den har en provokerende tittel, men den handler om de bagvedliggende årsager til kræft og om ting man selv kan gøre for at få det bedre. Jeg er sikker på du vil kunne finde den nyttig at læse. Dejligt med den besked du har fået nu. Jeg vil krydse fingre for, at din efterbehandling vil gå godt, uden for meget bøvl, og at du bliver ved at have det godt.
    Rigtig god weekend.
    Venlig hilsen Malene

    SvarSlet

Det glæder mig, at du tager dig tid til at
dele dine tanker om indlægget.
Hjerteligst
Zep