Sider

lørdag den 20. juli 2013

Aftenstemninger

Pludselig lyste marken overfor os i aftes! Det havde været skyet et par timer og dermed gråligt. Men med et blev blikket fanget af forvandlingen derude og jeg smed nærmest strygejernet og ilede hen efter cameraet...



Og når der så sådan ud mod syd, så var jeg næsten sikker på yderligere gevinst mod nord. Og jeg blev da heller ikke skuffet i gården, hvor solnedgangen prøvede at nå helt ind til rosenhækken.



Og da jeg så nåede helt hen til roserne og vendte mig mod vest/nordvest, så tabte jeg da helt pusten.


4 kommentarer:

  1. Wow - godt du lige kiggede ud.

    SvarSlet
  2. Det første billede ud over marken er skønt og roligt- Indrammet af væksterne på begge sider- den gyldne mark og den blå himmel er fine kontraster.
    Jette

    SvarSlet
  3. Ja vi har adgang til skønne solnedgange, det ser så godt ud, når solens sidste stråler rammer bedene eller markerne, for ikke at tale om selve solnedgangen.

    SvarSlet
  4. Meget smukt godt at strygningen måtte vente, så vi fik del i den flotte aftenhimmel!

    SvarSlet

Det glæder mig, at du tager dig tid til at
dele dine tanker om indlægget.
Hjerteligst
Zep