Sider

onsdag den 18. juli 2012

Giver du fortabt?

I forrige indlæg, igår, viste jeg en krans, jeg havde lavet og spurgte, om du kunne gætte, hvad den var lavet af. Landbohaven gættede ganske rigtigt, at pynten var evighedsblomster. Og Brita fra Bjørkvold besøgshage ved, hvad det grønne er... Og det gør hun, fordi jeg fandt inspirationen til den på hendes blog. Jeg lægger lige et dugfrisk billed af kransen i et andet lys, hvis du stadig har mod på at gætte ;) Hvis ikke, kan du "tage en tur" til Norge og Britas smukke krans: Bjørkvold Besøkshage


3 kommentarer:

  1. Kære Zep.
    ´Alchemilla´ hvem skulle nu ha´ troet dét. Jeg ville ha´ gættet på den dér bregne, som ligner kruset grønkål ...
    Hvor er du kreativ ;0) Sådan noget tror jeg ikke, jeg kan få mine fingre indstillet til. Er håbløs til blomster-binding.
    Når kransen bliver ´brun´, som jeg så på Bjørk´s side, er den da også vildt dekorativ.
    God dag til dig.
    Kh, Iris.

    SvarSlet
  2. Hej Zep

    Dejlige farver på din blog.

    Måske er det blomsterne fra løvefod?

    - Ungersvenden

    SvarSlet
  3. Blomsterne fra lodden løvefod

    SvarSlet

Det glæder mig, at du tager dig tid til at
dele dine tanker om indlægget.
Hjerteligst
Zep