Sider

lørdag den 14. juli 2012

Slutspurt!

Imorgen gælder det! Imorgen skal sidste hånd, fod, spade, saks, kultivator osv. lægges på prydhaven, som det så smukt hedder. Indrømmet, så er den også ret prydelig efterhånden. Faktisk så prydelig, at jeg på det seneste har set adskillige "fremmede" dreje hovedet, når de kørte forbi. Og jeg er trods alt ikke så indbildsk, at jeg går ud fra, at det er min klassede fremtoning iført gummistøvler og havehandsker, som har fået dem til det ;)

Idag har i den grad også været anvendt effektivt. Ikke, at jeg ikke har været det de seneste uger. Men det er som om, når man nærmer sig målet, at man sådan liiiiige giver den en ekstra skalle. Og tilmed i regnvejr det meste af tiden. Kun to gange blev regnen så kraftig, at det var omsonst at fortsætte, mens det stod på. 2. gang var her for 1½ time siden, hvor jeg gik ind og nærmest kastede alt i vaskemaskinen og mig selv under bruseren. Så næste uge regner jeg bestemt med, at noget af min ferietid skal foregå med camera i hånd!

I aften må I nøjes med den buket, der blev sat i køkkenvinduet i torsdags, hvori en af mine absolutte yndlingsroser poserer; 'Nostalgie'. Og på billedet er den ikke engang på sit smukkeste. I skrivende stund er langt mere af den hindbærrød. Skøn og længeblomstrende. Og så står den "selvfølgelig" i hindbærbedet ;)

God lørdada :D


1 kommentar:

  1. Så fik du den regn du ønskede dig for nogle dage siden.
    Ikke at jeg har sendt den over, for her fortsætter det også med at komme i stride strømme.

    God ferie.
    Hilsen Helga

    SvarSlet

Det glæder mig, at du tager dig tid til at
dele dine tanker om indlægget.
Hjerteligst
Zep