Sider

fredag den 6. januar 2012

En yndig dag.

Måske en lidt løjerlig titel. Men det var det vitterlig! En helt utrolig yndig eftermiddag, var jeg ude ½ time og fryse fingrene halvt af sammen med cameraet. Sådan et vejr synes jeg laaangt bedre om end regn og rusk.




Min Azaleodendron, Govenianum ser ud til at stortrives! Sidste vinter fik den et alvorligt tilbageslag, så den slet ikke blomstrede sidst på foråret. Det ser det ud til, at der er en chance for i år...




Jeg er igen kommet lidt bagud herinde - jeg vender frygteligt tilbage.

11 kommentarer:

  1. Det har været skønt med al den sol, men varmt var det ihvert fald ikke. Jeg gik derfor også ud med kameraet og hundefrøs også om fingrene - så jeg fortrak også rimeligt hurtigt ind igen.

    Skøn billede af frøstanden - er det ikke en clematis?

    SvarSlet
  2. Sikke nogle dejlige billeder. Skønt vejr har det været, men hunde koldt.

    Mange hilsner
    Anne-Mette

    SvarSlet
  3. Ja, det har været en skøn dag. Så du var heldig, at du var hjemme i det gode vejr.

    Jeg er helt vild med billederne af den 'behårede' blomst. Er det en clematis?

    SvarSlet
  4. Tak skal I have!

    Ja det er frøstande på Clematis, 'Korean Beauty', som jeg selv såede i 2010.

    Hjerteligst

    SvarSlet
  5. Det er dejlige billeder fra en dejlig dag. Jeg var også rundt en tur, dog uden kamera. Og jeg syntes også at det var hundekoldt :-)
    God weekend derovre på øen.

    SvarSlet
  6. ja det var bare et skønt og dejligt vejr igår når man sad inde kunne man godt lade sig snyde af en smule forårsstemning, men det var da vist bare til man lige kom udenfor for det var da noget af en kølig fornøjelse

    SvarSlet
  7. Kære Zeb - rigtig godt nytår til dig. Det er nogle rigtig skønne billeder ovenfor.

    SvarSlet
  8. Hejsa. Nyt kamera, nyt collageprogram. Jamen så kan vinteren jo hurtigt gå.

    Det er supergode billeder.

    Hilsen Hanne, Tilst.

    SvarSlet
  9. Tak skal I have. Håber I også havde en god week-end - og godt nytår til dig kære Claus!

    Ja vinteren kommer garanteret til at gå hurtigt, Hanne! Jeg skal have mig en form for handsker til de kølige dage, hvor jeg håber at komme ud og "fange" flere dejlige motiver - hellere stille, kølige dage end den omgang pladderblæsevejr, vi render rundt i herovre for tiden!

    Hjerteligst

    SvarSlet
  10. Du har brug for nogen ´torve-handsker´. Sådan nogen uden det yderste af fingrene. Så kan du betjene kameraet og alligevel holde varmen.

    Nu har jeg også pop-up mht. kommentarer, det ser ud til at virke.

    SvarSlet
  11. Ja det må være noget i den stil, jeg skal jagte Hanne! Dejligt, at din blog kører godt igen - jeg kigger ind senere og svælger i de udenlandske fotos...

    Hjerteligst

    SvarSlet

Det glæder mig, at du tager dig tid til at
dele dine tanker om indlægget.
Hjerteligst
Zep