Sider

onsdag den 7. marts 2012

Aftenhygge?

Igår aftes føjtede jeg rundt og prøvede at tage billeder uden blitz ved svagt lys af dagens dekoamok. Det kunne nok have været bedre ;) Og det kunne den collage også, som jeg satte dem sammen til... Jeg blev aldrig færdig, men måtte bare afbryde og gemme, da jeg blev angrebet af en voldsom hovedpine, der trak tårer. En god haveveninde, som netop har haft pandehulebtændelse, har idag mindet mig om, at det er tid til pandebånd. Og det har hun nok ret i, så jeg vil også lige minde jer om det ;)

Det går lidt bedre nu. Så godt, at jeg kan sidde her og holde ud at se på skærmen igen. Ellers har det faktisk været bedst at lave en masse - så det har jeg fået gjort idag. Men igår gik jeg spejlamok i genbrugen. Det kom sig af, at jeg på en blog (som mit dumme hoved ikke lige kan huske navnet på nu), så at Sussinghurst havde inspireret til at sætte vaser med Vintergækker på spejle, så man kan se dem indeni, så at sige, i spejlet. En fantastisk yndig idé, som jeg bare måtte prøve - TAK for den! Den er også god til "Dorteliljer" ;) Og et par trådbægre med perler til fyrfadslys fulgte også med hjem, hvilket gav en herlig aftenhygge under maden m.v. Og den aftenhygge ville jeg så gerne have givet videre her... I må leve med, at collagen er lidt ufuldstændig - jeg håber, aftenhyggen trænger lidt igennem alligevel. Og så må jeg vist igang med at lave noget igen, så jeg kan bliver rask ;) Tak for kommentarer igår/idag, jeg vender tilbage.


2 kommentarer:

  1. Søde Zep,

    jeg elsker dit univers. Ønsker dig rigtig god bedring med hovedpinen. Har selv haft migrænedage på det sidste. Hovedpine er ingen spøg. Når jeg ser mine Dorthealiljer i haven, kommer jeg til at tænke på dig.

    Skønne, hyggelige og stemningsfulde billeder. Tak for dem.

    Godnunatogsovnurigtiggodt derovre på den anden ø. Håber du vågner op til en hovedpinefri dag imorgen.

    Trøsteknus

    SvarSlet
  2. Takker kjæreste Tante Grøn! Håber, dine migræneanfald snart lader dig være i fred! Jeg er så priviligeret, at jeg faktisk ikke har nogle kroniske lidelser (altså udover synshandicap og at jeg ikke kan leve sammen med stuefugle og gran indendørs). Jeg har ikke glemt dit ønske om et par ord om "The World of Tasha Tudor". Det er på vej...

    Hjerteligst

    SvarSlet

Det glæder mig, at du tager dig tid til at
dele dine tanker om indlægget.
Hjerteligst
Zep