Sider

fredag den 20. maj 2011

Det blanke papir...

Ala Zep er endnu et ubeskrevet blad. Eller var, for det har jeg så lige lavet om på. Ved ikke, om jeg egner mig som blogger. Jeg trives med dialogen i et forum. Men jeg støder også på mennesker rundt omkring, som synes, at fora er for intime og krævende og meget hellere bare vil lægge vejen forbi en blog. Nuvel, jeg prøver, omend jeg ikke har ambitioner om at blogge dagligt.

Lad os bare starte med, hvor "Zep" kommer fra; Nemlig rosen, 'Zephirine Drouhin', som var den første rose, jeg købte til Lillebo. Den blev plantet langs sydmuren, mens regnen væltede ned i nakken fra taget - i november! Den er stort set tornefri, har det smukkeste løv i udspring og så dufter den dejligt! Den tog jeg livet af efter nogle få sæsoner. Den var plantet for tørt simpelthen - og er næppe en af de nemmeste roser. Men nu er den her igen, for jeg kan ikke undvære den! Sådan så den ud dengang, den første sommer, hvor billedkvaliteten lod meget tilbage at ønske.



Hjertelig velkommen.
Zep

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det glæder mig, at du tager dig tid til at
dele dine tanker om indlægget.
Hjerteligst
Zep