Sider

tirsdag den 9. december 2014

9. december i Kalenderhuset - 2. år

Gad vidst, om jeg ikke mere end én gang har berettet om julen 2010 - den hvideste jul i min erindring. Julen, som hvad sne angik, overgik ethvert af barndommens minder?! Der er ikke umiddelbart meget, der tyder på, at den rekord bliver slået i år. Det nærmeste vi overhovedet har været på noget, der bare mindede om et snefnug, dette vinterhalvår, er den haglbyge, som tog fusen på mig igår, mens solen strålede. Det holdt den jo altså op med en overgang, solen. Faktisk blev det temmelig mørkt.

Men kan jeg ikke få sne fra oven, må jeg jo lave det selv. Eller noget. En af pakkerne med glimmer i til svigermekanikken er denne, med et kæmpe "snefnug" lavet af ispinde, glimmer og pailletter. Fotoet gengiver ikke nær, hvor glimrende det er. Men resten må du tænke dig til. Og det var ikke spor nemt at pakke ind. Tungen stak garanteret koncentreret ud ad mundvigen imens ;)




Trang til at kigge collager med blomsterbilleder? Så tag med på en tur tilbage til sidste år - tryk her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det glæder mig, at du tager dig tid til at
dele dine tanker om indlægget.
Hjerteligst
Zep