Sider

fredag den 2. september 2011

En af de dage!

Dagene går rask afsted, travle fra morgen til aften... Jeg får ikke sagt tak, jeg får ikke skrevet - end ikke kommenteret. Faktisk bekymrer det mig lidt, at jeg dårligt bekymrer mig om det - fra morgen til aften. Men endnu et par uger har jeg nok i kikkerten, hvor tænderne bides sammen og have og havefolk får lov at være og gøre, hvad de vil - næsten helt uden mig.

Men så er der en af de dage, med en af de morgener der er så fuldkommen fantastisk, at ½ time bliver plukket ud og man ønsker noget så for......, at man havde et camera med en suveræn zoom og en perfekt macro. Der er så få af den slags morgener, at man ønsker at fastholde øjeblikket for evigt og altid og tage det frem i januar, når man længes allermest efter lys og skygge. 98 fotos blev taget - de 76 kasseret. Her er lidt af "resterne", som nok afslører, hvad jeg mener om morgen og camera.

God week-end!
















4 kommentarer:

  1. Dejlige billeder af en skøn morgen.
    Kh. Anne-Mette

    SvarSlet
  2. Gode billeder.
    Tak for rundvisningen.

    SvarSlet
  3. Dejlige billder, og specielt det af solhattene, der synes jeg man virkelig ser morgenlyset. Skønt!

    SvarSlet
  4. Den morgenstemning er utrolig svær at fange, jeg har også prøvet mange gange uden held. Men jeg synes nu, du er sluppet godt fra det.

    SvarSlet

Det glæder mig, at du tager dig tid til at
dele dine tanker om indlægget.
Hjerteligst
Zep