Sider

mandag den 11. februar 2013

Gæt hvem han ligner..

Allerede, inden han kom i ovnen, gik det op for mig (og familien), at dette cernitmonster lignede en karakter i en film/serie. At han så ydermere havde overtaget personligheden med nærmest at sprænge sig i luften, det var lidt af en overraskelse. Eller rettere, så stod ovnen på 200 grader istedet for 120. Så i løbet af 20 minutter var hans hoved blevet deformt, nærmest med en bule og hælkappen på den ene fod, sort.... Om jeg får hovedet af sømmet i et stykke vil vise sig. Det kan jeg nemlig ikke "bare lige". Men kan du mon gætte, hvem han lignede, inden han kom i ovnen? ;)


4 kommentarer:

  1. Forbier ;) Ham her er mere "menneskelig" end trold. Nærmest en hyggelig onkel...

    Hjerteligst

    SvarSlet
  2. Hvor er han bare sjov, og hvor er du kreativ.
    Det er da lidt tarveligt af ham, at han så ikke opfører sig ordentligt inde i ovnen :-)
    Jeg synes at han ligner Gollum.
    Knus Hanne

    SvarSlet
  3. Tak Hanne :D Han ligner heldigvis kun Gollum lidt ;) Men det er ikke ham...

    Hjerteligst

    SvarSlet

Det glæder mig, at du tager dig tid til at
dele dine tanker om indlægget.
Hjerteligst
Zep