Sider

mandag den 1. oktober 2012

Velkommen oktober!

Det blev til alt andet end en afslappet dag igår. Trods den fredelige hyggestart. Jeg må desværre også nedprioritere kommentarer ihvertfald til i aften...

Men et hjerteligt velkommen skal dog lige lyde til oktober. Ikke at det føles som efterår her endnu - sokkerne ligger stadig i skuffen! Dog kan man ane det på min dørkrans, som jeg i sommer blev inspireret til at lave, da jeg læste på http://bjorkvoldbesokshage.blogspot.dk/ Det er så 3. gang, den får lov at posere her på bloggen....



Og 3 friske rosenfotos skal I også have på denne skønne solskinsdag, hvor jeg desværre ikke har tid til at komme i haven ellers.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det glæder mig, at du tager dig tid til at
dele dine tanker om indlægget.
Hjerteligst
Zep