Sider

onsdag den 22. februar 2012

Fastelavnsridning aflyst

Her er det kostume, som jeg arbejde på fra eftermiddag til midnat igår og videre fra imorges og til over middag. Ud af hovedet og stort set kun genbrugsmaterialer (pånær pladevat) kom denne buttede bi, som datteren ønskede sig til kostume til imorgen. Mens jeg lavede collagen, ringede gemalen hjem fra ridehallen, hvor de var er nede og træne, at der på opslagstavlen var besked om, at arrangementet er aflyst pga for få tilmeldinger...

Jeg håber, jeg kan lokke hende i hele udstyret imorgen, så I kan se, hvor flot et arbejde, hun har gjort både med hest og dekoration. Hun har brugt rigtig mange timer også udover dækkenet, som jeg viste igår. Men ellers må I nøjes med bien her...

3 kommentarer:

  1. Nej hvor er det synd for hende, at det er blevet aflyst, når hun har lagt så mange timers arbejde i det :-/ Ja og dig da også.. øv øv...
    Så må i gemme kostumet, og håbe der kommen en anden anledning for at bruge det.
    Trøstehilsner fra Marianne.

    SvarSlet
  2. Øv bøv, sikke en skuffelse. Håber du kan lokke både hest og datter i kostumet alligevel.

    Kh. Anne-Mette

    SvarSlet
  3. Tak skal I have.

    Hjerteligst

    SvarSlet

Det glæder mig, at du tager dig tid til at
dele dine tanker om indlægget.
Hjerteligst
Zep