Sider

onsdag den 5. marts 2014

PIP

Ja lige et lille pip fra mig, inden dagens "ræs" begynder. Jeg kan godt se, at der ikke bliver tid til at blogge i denne uge...

I aftes fik jeg lagt sidste hånd på et par abekattestreger, som skal til sølvbryllup på lørdag. Så er de da klar...

Foto fjernet, da jeg er i tvivl, om mine abekatte på den led "udstilles". Inspirationen til opskriften, jeg har hæklet efter, er et varemærke med ophavsret. Gruppen bag anerkender, at de kan fremstilles til privat brug, hvilket mine er - de var til min mor og hendes mand. Men samtidig skrives, at de ikke må udstilles eller bruges kommercielt herunder på spociale medier, blogs m.m. For at være på den sikre side, fjerner jeg derfor fotoet. /Zep 140314

12 kommentarer:

  1. Hvor er de da bare blevet gode...
    Hilsen Rita fra Blomstertøsens have

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak sødeste Rita :D

      Hjerteligst

      Slet
  2. Hvor er de søde! De skal nok bringe lykke!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, det tror jeg, de gjorde. Parret, altså sølverparret, havde ikke så meget tid at nyde gavebordet ved festen. Men de blev ihvertfald bemærket ;)

      Hjerteligst

      Slet
  3. De er jo ikke til at stå for, har du selv designet dem?
    Manhe have hilsner

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, jeg er selv "solgt" til de abekatte hihi. Nej de er hæklet efter opskrift.

      Hjerteligst

      Slet
  4. Det kan vist kun blive et festligt sølvbryllup.
    De er så skønne alle de hæklede dyr.

    SvarSlet
    Svar
    1. Takker Helga! Det var bestemt et festligt sølvbryllup, hvor musikeren fik lokket mig på dansegulvet det meste af aftenen. Det har hævnet sig siden ;)

      Hjerteligst

      Slet
  5. Ja de er skønne - jeg har set dem på Instagram flere gange....men aldrig i en rød udgave, så det er en nyhed for mig. (Jeg kan nu bedst lide den brune! PARDON..)

    SvarSlet
    Svar
    1. Smag er og bliver jo indiskutabel, så det springer vi over ;) Takker Bente :D

      Hjerteligst

      Slet

Det glæder mig, at du tager dig tid til at
dele dine tanker om indlægget.
Hjerteligst
Zep