Sider

fredag den 4. maj 2012

Flere aftenstemninger.

I mit forgangne indlæg viste jeg fotos taget om aftenen. Forårets aftener kan være noget af det mest vidunderlige - og minder mig lidt om høstens lys, som jeg holder uendelig meget af. Ikke mindre forunderligt har det været de seneste to aftener. Virkelig seværdigt! Ikke mindst, da jeg kørte hjem gennem Almindingen onsdag aften, hvor lysegrønne Birkeblade så småt blandede sig Bøgens udspring og var begyndt at lave tag over Anemonetæppet, som så snart er som tryllet væk igen. Smukt har det været!!

Det har knebet med roen og tiden til at tage gode billeder i haven, disse to aftener. Men her er lidt snapshots med ønsket om en god St. Bededag.






1 kommentar:

  1. Ja, det kan være svært at nå det hele på denne årstid, når man også har selskabelighed hele tiden. Det kender jeg :-)
    Hvor er de søde dine blomster. Det er første gang jeg har set en Lathyrus vernus magen til min egen. Den er virkelig noget af det yndigste, synes du ikke?
    Jeg har også den fregnede viol. Den er også skøn, og jeg havde også planlagt et indlæg med billeder af den. Men blomsterne står jo i kø for at blive vist på bloggen :-D

    SvarSlet

Det glæder mig, at du tager dig tid til at
dele dine tanker om indlægget.
Hjerteligst
Zep