Sider

søndag den 19. august 2012

Feriedvaskhed på tilbagetog

Hver årstid har sin charme, men denne - det nu, vi er begyndt på, er min favorit! Den er sanselig og med "frugten" af meget af havesæsonens arbejde og udsigten til den næste. Næste år, hvor flere drømme er indfriet.



Ferien er brugt - dvaskheden er ved at fortage sig og virkelysten sniger sig frem. Men stemningen bliver gemt og brugt lidt endnu i havestuen, den gamle øjebæ, som er halvåben og fuld af charme, hvis man gider...


 Og roserne, de remonterende samler sig nu om igen at springe ud i samlet flok! Winchester Cathedral har tyvstartet ;)


6 kommentarer:

  1. Ja jeg nyder også denne tid hvor farten er gået lidt af tingene. Nu er det til at følge med igen.

    God søndag fortsat.

    SvarSlet
  2. Tak og i lige måde!

    Hjerteligst

    SvarSlet
  3. Kære Zep.
    Dejligt at høre nyt fra dig, og du kommer jo tilbage i smukkeste stil, med de skønneste blomster billeder man overhovedet kan forestille sig. Så fint. Jo, her har den hvide dejlighed knopper igen. Håber du har nydt din ferie.
    Bedste hilsner, Iris.

    SvarSlet
  4. Tak, kære Iris. Hvad synes du så om den hvide dejlighed?

    Hjerteligst

    SvarSlet
  5. Kære Zep.
    Jeg er overordentlig glad for den, eller dem, for jeg købte skis´me to eksemplarer ... Overrasket over hvor rent hvid blomsten er og at den holder farven, og holder længe. Har sikkert set rosen før, men blev da først vældig ;0)opmærksom på den ;0) da du viste den her på din hyggelige blog. Mange tak for det.
    Her skinner solen, og det tegner til at blive en pragtfuld fridag i haven. Ønsker dig en ligeså dejlig og pragtfuld dag.
    Kh, Iris.

    SvarSlet
  6. Kære Iris.

    Det glæder mig at høre!

    Håber du får en god dag imorgen :D

    Hjerteligst

    SvarSlet

Det glæder mig, at du tager dig tid til at
dele dine tanker om indlægget.
Hjerteligst
Zep