Sider

mandag den 27. august 2012

Betontrug del II


Efter at have stået og tørre et døgn, vendte jeg bunden i vejret med største forsigtighed altimens jeg holdt vejret! Indrømmer, at jeg var meget skeptisk mht, om den kunne holde til at stå på kanten allerede. Men det ser ud til det. Fik så pladret endnu engang beton sammen og "klasket" på kanten af bunden. Jeg kan ikke lade være med at tænke på glasur, når jeg blander beton... Nu skal den så stå og tørre til imorgen igen og så skal jeg se, om jeg kan støve en stålbørste op et eller andet sted her i Lillebo.


7 kommentarer:

  1. Jeg følger spændt med her på sidelinjen :)

    SvarSlet
  2. Det ser da godt nok spændende ud - glæder mig til at se det færdige resultat :-)

    Kh. Marlene

    SvarSlet
  3. Tak skal du have Marlene. Det gør jeg også...

    Hjerteligst

    SvarSlet
  4. Hejsa Nu har jeg læst del 2 og del 3 men undskyld kan ikke finde del1 Kan du hjælpe mig. Tak Anna Marie

    SvarSlet
    Svar
    1. Så gerne Anna Marie: http://alazep.blogspot.dk/2012/08/et-yndigt-grisseri.html.

      Tror jeg skal forsøge mig igen snart :D Tak for reminderen :D

      Hjerteligst

      Slet
  5. Super Mange tak.
    Jeg har tænkt at lave det om en kapillærkasse så er der god selvvanding til mine blomster i sommerperioden. Så vil jeg købe lidt sort farve og komme i betonen, og har lovet mine piger på 5 og 6 at de må lave riller i med deres sandriver. Glæder mig til at komme i gang i weekenden. M.v.h. Anna Marie

    SvarSlet

Det glæder mig, at du tager dig tid til at
dele dine tanker om indlægget.
Hjerteligst
Zep