Sider

torsdag den 23. august 2012

Breaking News: Botham's Surprice med knopper!

Jeg har 3 "gamle" Pelargonier - dvs de har overlevet mig i ca. 4 år hehe. Den ene er 'Botham's Surprice'. Det krapyl har næsten drevet mig til vanvid. Flere gange har den set så miserabel i, at jeg var på nippet til at kassere den (og resten af tiden meget langsomtvoksende)! Og aldrig har den blomstret. I parantes bemærket var det ikke bladene, jeg faldt for i sin tid...

Et par gange har jeg prøvet at søge info om den på nettet, men dårligt fundet noget. Noget måtte jeg jo gøre forkert eller også var den syg eller... Faktisk var jeg nu næsten nået så langt, at jeg har glemt alt om, hvordan blomsten skal se ud... Nu har den stået i "skammekrog" et par uger inde bag andre potteplanter på reolen, efter at have tilbragt et par uger udenfor på fliserne sammen med de andre. Idag har jeg så opdaget blomsterknopper!!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det glæder mig, at du tager dig tid til at
dele dine tanker om indlægget.
Hjerteligst
Zep