Sider

lørdag den 14. januar 2012

Tid til vasketøj

Jeg kan sige rigtig mange mindre pæne ting om blæst i det nye år - særligt, når det er ledsaget af fugt! Men igår og idag har luften været tør, solen skinnet og det har blæst. Det er selvfølgelig rigtig ubehageligt på kroppen og mit hår bliver så elektrisk, at det ikke ved, hvad vej det skal stritte.

Men når det gælder vasketøj, så er de sidste dages vejr formidabelt at tørre ude i! Her foregår det i den gamle halvåbne havestue - så jeg smed nogle af forårsgardinerne i maskinen til morgen. Så er de da klar i god tid.

Billederne af bøgetræet og de to andre med grene blev taget fra vinduet sidst på eftermiddagen igår. De øvrige, trak jeg i heldragten og, fotograferede for lidt siden. Ingen vanvittigt flotte, men et dejligt billed på de sidste par dage.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det glæder mig, at du tager dig tid til at
dele dine tanker om indlægget.
Hjerteligst
Zep