Sider

onsdag den 21. marts 2012

På genskriv til til Påske...

Planen var, at jeg idag skulle være helt klar til omrokering i stuen og klargøring til brændeovn - dvs at alt var sorteret hen, hvor det skulle være, udover møbler, gennem det meste af huset. Og dermed skulle jeg også være tilbage i blogland og have fra imorgen.

Men jeg har så de seneste 10 dage tillige ufrivilligt delt et par forårsvira med familien, som har saboteret planen... Idag er jeg rimelig på benene igen og nu skal der altså fart over feltet, hvis langtidsplanerne skal holde! Og hverdagen kan jeg jo desværre ikke sætte på standby. Så I må tilgive mig, at jeg nu forlader blogland for en tid og vender tilbage med indlæg og svar på kommentarer, når vi når til Påske.

Igår var der endelig kommet en masse dejlige Stedmoder og Hornvioler til salg i den lokale Bo Grønt, så jeg var i den 7. himmel, da lidt af det sprang på mig og ville med hjem ;) Og med et glimt af en hjembringelse vil jeg så nu sige,

gæk gæk gæk - nu bliver jeg vist væk

6 kommentarer:

  1. Vi holder skansen, mens du er væk! Held og lykke med det hele!

    SvarSlet
  2. God arbejdslyst og god påske!

    SvarSlet
  3. Ja, nogle gange kan det være nødvendigt at trække stikket ud.
    God arbejdslyst, og på gensyn til Påske :-)

    SvarSlet
  4. Kære Zep.
    Dejligt at høre at du er på benene igen, nu da det lune vejr har meldt sin ankomst. Jeg er sikker på at du med dine kreative evner og strategiske planlægning, nok skal nå det hele. Så husk at passe på dig selv indimellem, en virus har det med at drille. Rigtig god arbejdslyst. Glæder mig til nyt, til påske. En yndig stedmoder du der har fundet til dit smukke kort.
    Varme hilsener, Iris.

    SvarSlet
  5. Rigtig god arbejdslyst og vi andre sidder bare lige så stille her bag skærmen og venter på dig... ;o)

    SvarSlet
  6. God påske og god arbejdslyst.

    SvarSlet

Det glæder mig, at du tager dig tid til at
dele dine tanker om indlægget.
Hjerteligst
Zep