Sider

tirsdag den 6. marts 2012

Forårs Fjol...

Planer er ikke, hvad de aldrig har været... Jeg har ikke nået, hvad jeg ville idag. Men ok noget er nået! Bl.a. var jeg omkring genbrugen og fandt en lille flok dekorationsspejle, som jeg er rigtig glad for. Og jeg var også et smut i byggemarked og finde nye handsker, så de er klar, når jeg engang er det - til at gå i krig i haven altså.

Igår lavede den ene datter aftensmaden; Boller i karry for første gang. Idag var det den andens tur. Og mens hun stegte kyllingelår og anrettede efter alle kunstens regler, tog jeg et frikvarter og lavede lidt Forårs Fjol collage...

2 kommentarer:

  1. Er det da ikke herligt at gå på genbrug og så ligger der lige de dekorationsspejle du stod og manglede ;o) Og nu kommer de små herligheder rigtig til sin ret.
    Hvor hyggeligt at du kan forårsfjolle mens pigerne kokkererer.

    SvarSlet
  2. Må bryde sammen og tilstå, at jeg er ret meget genbrugsfreak ;)

    Hjerteligst

    SvarSlet

Det glæder mig, at du tager dig tid til at
dele dine tanker om indlægget.
Hjerteligst
Zep