Sider

søndag den 18. december 2011

4. søndag i Advent

Og solen skinner! Ovenpå den omgang pladdervejr, vi havde den tvivlsomme fornøjelse af siden fredag, føles det næsten som en helt ny verden idag!

Igår stod indkørslen næsten totalt under vand og det var langt fra det eneste sted her i omegnen. Det var kønnere sidste år på denne tid. Besværligt, ja. Men det var kønnere og vi blev hjemme og nød det, det meste af tiden... Ikke at jeg savner den tur mod Gudhjem for et år siden, til fødselsdag. Gennem Svaneke skøjtede vi nærmest flere steder. Jeg kunne heldigvis som passager tillade mig den luksus at lukke øjnene. Vi nåede dog hele frem og senere tilbage, godt mætte og forkælede. Det blev vi igen igår og denne "dekoration" havde jeg lavet til værtinden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det glæder mig, at du tager dig tid til at
dele dine tanker om indlægget.
Hjerteligst
Zep