Sider

torsdag den 4. juli 2013

Indisk Potentil 'Melton Fire'

Det er for så vidt ligegyldigt, hvad denne lille lækkermås hedder - bortset fra, hvis I skulle ønske at anskaffe den ;) Men imorges stod den nede i Flammebedet og kaldte på mig og cameraet, som kom forbi. Vi var på morgentur, ude at nyde alle indtrykkene, inden dagen tog rigtig fat. Solen havde ganske vist været oppe længe, men var ikke begyndt at komme ind i haven endnu.

Sådanne morgener ser jeg frem til rigtig mange flere af nu! Min plan er, da jeg alligevel ikke kan sove længe, at komme derud at virke og fotografere, mens pigerne endnu sover skønhedssøvn og solen endnu ikke kan ramme min sarte hud i haven. At starte med fuglesang, insekters summen og blomsternes dufter, farver og former. Dét er bare lykken - her illustreret i den lille blomst i morgenidyllen :D


5 kommentarer:

  1. Lyder som en perfekt start på dagen.

    SvarSlet
  2. Findes der noget mere livgivenden for en havenisse, jeg tror det næppe. Nyd dine morgener Zep, som jeg nyder mine. Det er skønt.
    Kh Lisbeth

    SvarSlet
  3. Tak, ja det var en fantastisk morgen :D

    Hjerteligst

    SvarSlet
  4. Hvor er det et dejligt billede, du har lavet af "Melton Fire". Der er sådan en dejlig ro over det, fordi farverne er så neddæmpede,

    SvarSlet
  5. Tak skal du have, Jette :D

    Hjerteligst

    SvarSlet

Det glæder mig, at du tager dig tid til at
dele dine tanker om indlægget.
Hjerteligst
Zep