Sider

søndag den 21. oktober 2012

Good Eeeeeevening ;)

5 timer har jeg ødslet bort i frisk luft idag... Jeg MÅTTE bare ud, selvom skoleintra, mails oma kræver læsning og svar idag. Det må jeg så gøre om få øjeblikke! Jeg har just fået lavet collager med Tivoli billeder, som datteren skal have med og vise i skole imorgen. Og så kunne jeg ikke lade være med at lave en sidste af mine egne snapshots fra idag af, hvor langt jeg er kommet med at pynte til Halloween ude samt et par løvbilleder, som viser, at nu er efteråret godt på vej over os her i Lillebo.

Good Eeeeevening ;)


5 kommentarer:

  1. Goooooooood morning ;)
    Hold op en hyggelig collage, sikken en halloweenpynt. Hvor ser det godt ud:)
    Så langt er jeg slet slet ikke kommet, græskar er da indkøbt, men venter stadig på at blive placeret strategiske steder ;)
    Go' dag!

    SvarSlet
  2. Ja der har været dejligt og nu kommer så det modsatte. de truer med frost, så jeg skal lige nå at have de sidste dahliaer op.

    Dejligt med endnu en lejlighed til at pynte op derude.

    God dag til dig.

    SvarSlet
  3. Tak skal I have begge to! Pia, det er lige før, jeg rødmer ;)

    Jeg vil blive meget, meget overrasket, hvis vi her i Lillebo kommer til at mærke andet end en snert af det vinterlige i denne omgang. Men når det er sagt, så holder jeg også af mos, grene med lav osv., som vinterhalvåret byder på. Langtfra så meget som efteråret, som er og bliver min yndlingsårstid sammen med sensommeren. Men jeg ville alligevel ikke undvære vinteren og hifornemmelsen (bortset fra sidste halvdel af januar og februar, fordi jeg savner lys/skygge).

    Jeg elsker enhver lejlighed til at pynte op - og er der ingen, gør jeg det nok alligevel på en eller anden led et eller andet sted ;)

    God aften!

    Hjerteligst

    SvarSlet
  4. Hold da helt op hvor ser det godt ud - jeg er imponeret af din FLOTTE oppyntning.

    SvarSlet
  5. Tusind tak :D

    Hjerteligst

    SvarSlet

Det glæder mig, at du tager dig tid til at
dele dine tanker om indlægget.
Hjerteligst
Zep