Sider

mandag den 8. december 2014

8. december i Kalenderhuset - 2. år

Igår ringede telefonen med nyt fra svigermekanikken og pakkekalenderen. Hun var svært begejstret og imponeret. Dog ikke over ting med glimmer. Så der venter nok et par glimrende, mindre fornøjelige overraskelser inden jul ;)

Hun havde dog også fået åbnet pakken med julesokkerne... Hendes datter fik et par i god-bedring-gave tidligere. I noget mere dæmpede farver. Men datteren var så vild med julesokkerne, at de byttede. Herligt, at pakkekalenderen kan glæde mere end én (udover den fornøjelse jeg har haft af at lave den).




På denne dato sidste år, fik vi det eneste sne, vi overhovedet fik i december. Imens startede jeg på et par dørdekorationer. Tryk her og kig tilbage sammen med mig.

2 kommentarer:

  1. Aj nogle flotte mønstre i dine jule sokker!!! Jeg vil også ha!!!! Hm....må hellere lære at strikke.... :-)

    SvarSlet
  2. Tak sødeste du :D Selvfølgelig skal du da lære at strikke. Se evt. her: http://www.paapinden.dk/strik/i-gang-med-at-strikke

    Hjerteligst

    SvarSlet

Det glæder mig, at du tager dig tid til at
dele dine tanker om indlægget.
Hjerteligst
Zep