Sider

mandag den 1. december 2014

1. december i Kalenderhuset - 2. år

Dagens låge i Kalenderhuset kom lidt for tidligt til start. Sådan er det, når man har gjort et forarbejde og liiiige glemt en detalje. Så siden midnat har man kunnet kigge ind til 1. december 2013 via linket, som nu ligger sidst i indlægget - og ikke andet...

Men nu er den her, den 1. december 2014! Vi tæller ned til den 24., Juleaften i Danmark. Eller rettere, så tæller vi jo op. Ellers måtte dagens låge jo hedde 24, ikke sandt?! På en skrabekalender, som nu denne fra min datters skole, kunne man jo egentlig godt starte med nr. 24. 



Måske er det den, Svigermekanikken, pigernes farmor pakker ud idag? Julen favner om rigtig mange glæder, hvis man giver den og sig selv lov. En af de største er at strenge sig an for at glæde og måske også overraske andre - nær og/eller fjern. Vi drog derfor fredag afsted med færgen, med linnedkurven fyldt til randen af 23 pakker. Langt størstedelen er hjemmegjorte og har du lyst, så viser jeg frem i Kalenderhuset dag for dag. Om Svigermekanikken åbner samme pakke, som jeg viser, vides ikke. Hun har nemlig fået frie hænder til selv at vælge sig dagens pakke - og jeg kan love dig, at hun er spændt næsten som et barn, selvom hun er 82 år.




Dette skete for 1 år siden - tryk her og tag tilbage...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det glæder mig, at du tager dig tid til at
dele dine tanker om indlægget.
Hjerteligst
Zep