Sider

lørdag den 6. december 2014

7. december i Kalenderhuset - 2. år

Den første dejlige uge i december lakker mod enden med 2. søndag i Advent.

Igår var der fart over feltet. Julegaverne til 2 niecer og en nevø skulle færdiggøres og være klar til om aftenen, hvor vi skulle mødes med min brorfamilie til min fars kones fødselsdagsmiddag...

De fleste år har jeg haft en dekoration med til hende i dagens anledning. Vi er ellers ikke på gave. Men derfor kan man jo godt medbringe en "blomst". I år var det en noget utraditionel dekoration. For første gang i mit liv, gav jeg mig i lag med trylledej. Du kan finde opskriften i dagens afsnit af Rokken's julekalender HER

.
Og julegaverne til "ungerne" nåede jeg også at pakke ind. Nu skal man jo passe på med at afsløre julegaver ;) Men sidste hånd blev lagt på sokker til de to mindste igår. Hvad resten er, er en hemmelighed.


Blandt svigermekanikkens kalenderpakker er flere med trylledejspynt. En af dem er en krans:




Kender du Pinterest og ved du, hvordan du letter rengøringsbesværet på badeværelset? Ellers tag et kig på 7. december, 1. år - tryk her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Det glæder mig, at du tager dig tid til at
dele dine tanker om indlægget.
Hjerteligst
Zep