Sider

fredag den 5. august 2011

1-2-3 buket NU

I formiddags fandt jeg ved et tilfælde ud af, at en i bekendtskabskredsen fylder 40 år. Normalt ville det betyde, at jeg igår morges havde udvalgt og skåret blomster til en buket. De ville have stået nedsænket til hovederne i vand til idag, hvor jeg havde bundet buketten. Jeg må trøste mig med, at mine blomster i haven generelt har haft så rigeligt vand de seneste uger, at de ikke ligefrem er knastørre. Men holdbarheden på buketten vil ikke være den samme. I en fart blev de bundet og sat i vand. Lige inden buketten strøg afsted stak jeg den ind i en stoleryg til forevigelse og for at ønske alle en rigtig god fredag...

2 kommentarer:

  1. Sikke en dejlig buket :-) håber modtageren blev glad.
    Mange hilsner Mette

    SvarSlet
  2. Jeg er sikker på at modtageren blev glad for sådan en smuk buket. Jeg ville aldrig have tænkt på at bruge monbretia, det ser dejligt ud :-)

    SvarSlet

Det glæder mig, at du tager dig tid til at
dele dine tanker om indlægget.
Hjerteligst
Zep