Sider

torsdag den 15. august 2013

Myldretid...


5 kommentarer:

  1. Det må du nok have lov at sige.

    SvarSlet
  2. Ja, for søren - man kan næsten ikke se hvilken blomst der er så omsværmet. En hvid sommerfuglebusk?

    SvarSlet
  3. Godmorgen til jer :D

    Faktisk så er det den gule 'Sungold', som sommerfuglene ellers plejer at flyve forbi (min Brumbassebusk ;)). Igår var den pludselig fyldt med både Brumbasser og en masse "Nældens Takvinge". Derfor var der ingen vej udenom; Jeg måtte ind efter cameraet ;)

    Hjerteligst

    SvarSlet
  4. Herligt foto - mon sommerfuglene kappes sådan om pladsen fordi de ved de matcher:0)? Der er altså noget ved de insektvenlige planter - duft og dyreliv gør skønhederne til en del af naturen, synes jeg. Gør at skønheden aldrig fremstår kunstig...

    Herlig dag fra Katinka

    SvarSlet
  5. Forsinket takker! Om et øjeblik lægger jeg lige et par fotos med sommerfugle fra idag i et indlæg...

    Hjerteligst

    SvarSlet

Det glæder mig, at du tager dig tid til at
dele dine tanker om indlægget.
Hjerteligst
Zep